sâmbătă, 26 martie 2011

Parfumul - universul feminitatii

  Astazi imi pare ca sunt in pana de idei.Nu am nici o idee , parca m-a parasit imaginatia.Nustiu despre ce sa scriu si ce tema sa abordez.Poate sunt prea obosita , poate putin indispusa , sau poate sunt doar un pic distrata.Pentru ca am primit de ziua mea un parfum foarte delicat , care m-a imbatat cu esenta lui florala , m-am gindit sa scriu astazi despre parfumuri.Cum spunea Coco Chanel : ‘’O femeie fara parfum nu are viitor’’ , asa spun si eu , ca o aroma incintatoare , fie florala , orientala sau clasica , ii da fiecarei doamne/domnisoare o nuanta de feminitate si rafinament.
 Zilnic , suntem invaluiti de diferite miresme si izuri fermecatoare.Zi de zi ele ne atrag  atentia , ne ametesc prin tainicul lor iz si ne dezvolta simturile.Parfumurile au fost si vor fi in voga mereu , fiind considerate un simbol al rafinamentului si elegantei  , cit si un lux necesar.Fiecare aroma e unica si are propria sa istorie.Descoperim mereu arome noi la inceperea fiecarui sezon , la adierea vintului , la o plimbare pe malul marii.Le descoperim atunci cind in mod involuntar trece cineva pe linga noi , si lasa in urma o aroma placuta si necunoascuta.Fiecare parfum il asociem cu un eveniment , o persona sau chiar cu o dorinta.
 Un parfum , nu trebuie sa fie un accesoriu lipsit de importanta.Aroma acestuia trebuie sa fie o continuitate a EU-lui nostru, si o completare a personalitatii.Mereu trebuie sa existe o combinatie intre parfum si persoana.Fiecare parfum este clasificat pe categorii de arome.Esentele sunt diferite si fermecatoare in felul lor.Parfumul nu trebuie sa ne incarce sau schimbe, ci trebuie sa fie  o continuitate a caracterului , starii si personalitatii noastre.So , la achizitionarea unui parfum trebuie sa fim foarte atente , si tineti minte , e mult mai dragut un parfum fin cu nuante rafinate decit unul extravagant si intepator.

1 comentarii:

Mazzury Cosmetics spunea...

Coco Chanel stia ce zice, doar era specialitatea ei

Trimiteți un comentariu