miercuri, 6 aprilie 2011

Let's save the nature

Nu-mi pot explica ce s-a intimplat azi cu mine.Uneori nici nu ma mai recunosc.Am venit acasa in graba , am aruncat geanta grea pe covorul pufos si florescent si m-am intins in pat.Am vrut sa uit de tot.Am inchis ochii si m-am transpus din nou in lumea mea.Am ajuns in citeva secunde autoarea unei noi povesti, diferite de toate celelalte.Povestea mea nu avea nici capitole , nici alineate.Am vazut o lume noua in care mereu mi-am dorit sa traiesc.Un univers fara persoane false si egoiste, o lume fara minciuni si dezordine, si o combinatie perfecta intre adevar , bunatate si curatenie. Peste citeva minute am deschis ochii si am hotarit sa ies afara , sa las pe alta zi continuarea povestii mele fara titlu .Singura. Da , eu singura am iesit afara.Nu credeam vreodata ca o sa-mi doresc sa ies afara de una singura.Adierea vintului mi-a dat senzatia de libertate , mugurii copacilor – prospetime.M-am oprit si ma uitam in jur…am deschis mai bine ochii si nu am vazut decit o strada inundata de sticle goale aruncate pe pamintul umed , monstri de gunoaie si drumuri crapateL.O atmosfera total diferita de aceea la care am visat eu.In loc sa iesim afara si sa simtim placere , relaxare si prospetime… ce vedem noi? O tara lipsita de tot ce e frumos , unde si florilor le este greu sa respire.
 Invaluita de o totala dezamagire , m-am intors inapoi intre cei patru pereti de culoarea roz pal a apartamentului care este situate exact in mijlocul acestei jungle artificiale...si am ajuns la concluzia <<Let's save the nature>>

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu