miercuri, 16 martie 2011

Cutia fermecata...

Unde si ma intorc aud aceeasi intrebare ‘’Ce doresti de ziua ta de nastere?’’ Ma uit fara nici un sentiment la toti si spun  ‘’Nustiu, nu am nici cea mai vaga indee’’ , e o dezordine totala in creierul si dorintele mele. Nustiu ce vreau si ce-mi trebuie. Imi aduc aminte cind eram mai mica ce mult asteptam ziua mea.Faceam liste intregi de dorinte si asteptam cu nerabdare sa intre in casa musafirii.Asteptam cu sufletul la gura momentul cind voi sulfa luminarile de pe tortul delicious si clipa cind ma vor ridica toti oaspetii pe scaun.Aveam atitea emotii si asteptari. Eram un copil fericit care se bucura de fiecare moment.
   Azi , stateam la lectia de limba romina si ma plictiseam de tot , asa ca  am hotarit sa-mi fac ordine in mintea mea care e total dezorientata in ultima vreme.Dar nu am reusit , deoarece m-a furat imaginatia. Stiu ce-mi doresc  de ziua mea…
  As vrea sa am o cutie fermecata , o cutie unde as putea sa-mi pun toate momentele fericite si sa le pastrez acolo.De fiecare data cind o sa ma apuce dorul , sa o deschid si sa pot retrai din nou acele clipe de neuitat.As vrea sa ascund cutia intr-un loc doar de mine stiut , departe de toata lumea si de toate neplacerile.As vrea pe parcursul vietii sa o umplu , si apoi peste ani ,cind voi simti nevoia , sa o gasesc prafuita acolo unde am lasat-o , sa o deschis si sa pot zbura in trecut pe citeva clipe.

  As mai dori ceva  … o sticla unde as putea pune toate momentele urite din viata mea , de fiecare data cind o sa-mi fie greu sa pun acolo toate suferintele si durerile mele  si apoi sa o iau cu mine pe malul marii si sa o arunc in apa… sa se duca departe , impreuna cu toate clipele mai putin frumoase din viata mea. As vrea sa arunc odata cu ea toate clipele care m-au marcat negativ si care m-au facut sa sufar.


ASTA IMI DORESC DE ZIUA MEA!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu