joi, 17 martie 2011

Naturalete vs. machiaj

M-am gindit sa scriu azi despre o tema cu care se confrunta fiecare domnisoara. Naturaletea vs. machiaj.Eu personal aleg naturaletea , dar totusi nu ma pot abtine sa  dau in fiecare dimineata un contur negru ochilor , si un luci cit se poate de gingas buzelor. Mult prea putine femei in ziua de azi sunt intradevar naturale si care nu cunosc obiceiul sa se trezeasca dimineata si sa stea ore in sir in fata oglinzii pentru a-si edita fata si a-si pune pe fata tot felul de artificii.
 Totusi de multe ori naturalul devine nesemnifiativ in fata artificiului. Uite , sta in fata liceului o copila aranjata si in voga , cu un machiaj strident si destul de vulgar. Buzele date cu contur rosu rubiniu , si asortat cu un ruj din aceeasi gama de culori , cu niste ochi mari conturati cu un negru fumuriu si cu niste gene lungi care la soare parca au un sclipici deosebit, cu parul vopsit intr-un blond caramel care l-a bataia vintului pare ca niste flacari a unui foc puternic  si linga ea apare o alta fata , una cu totul diferita…Fara farduri , cu parul prins intr-o coada si cu niste cercei finuti care nici macar nu se observa.Era naturala , dar parca invizibila linga cealalta fata.
  Dar totusi eu aleg un cocktail intre aceste doua stiluri diferite. Nu din cauza ca fardurile strica pielea , ca apar riduri mult mai devreme , ca toti barbatii isi doresc o frumusete naturala atunci cind se trezesc dimineata , dar deoarece vreau sa-mi plac mie.Urasc tot ce e artificial si e vulgar, consider ca o fata fara nici un strop de fard pe fata , cu un par lung si cu volum , un ten curat si proaspat cistiga o bila alba in fata uneia care e dea dreptul falsa.
 Nu am nimic impotriva machiajului , sunt si eu fata si sunt de-a dreptul fermecata de toate chestiile astea interesante si stralucitoare, dar totusi cred ca un machiaj exagerat nu se poarta de zi cu zi , ci la ocazii speciale , asa ca fetelor , incercati sa va lecuiti de acest viciu. Cel mai frumos consider naturaletea imbinata cu un machiaj cit se poate de natural si finut. Un plus de stil nu strica nimanui.

2 comentarii:

Liudyka spunea...

Si eu prefer machiajul natural,cu putin contur la ochi,si un balsam hidratant.
Inainte,pe la 16-17 ani,era totul diferit: mascara pe ochi zilnic,rujuri sidefate si blush pe obraji.Acum,am descoperit ca naturaletea ma avanajeaza ma mult.Si sfatui toate fetele sa-si pastreze intacta frumusetea de la Dzeu.

Gaby spunea...

Machiajul strident chiar este foarte urat ,mai ales in plina zi . Cunosc astfel de cazuri ,si chiar e jalnic , VULGAR ,de-a dreptul oribil .

Trimiteți un comentariu